PROGRAMA AJUDES ICAR 2023

by | Oct 6, 2023 | Notícies, Publicacions

“Programa d’ajudes per a la investigació de l’envelliment ICAR 2023″

• Destinat a finançar projectes d’investigació de l’envelliment des d’una perspectiva multidisciplinària. El termini d’execució dels projectes comprén de l’1 de gener al 31 de desembre de 2023, tots dos inclusivament.
  • Dotació global d’1.000.000 €.
  • Les sol·licituds podran presentar-se fins al 18 d’octubre de 2023.

Centre Internacional per a la Investigació de l’Envelliment, Fundació de la Comunitat Valenciana (ICAR), sent fidel als seus fins i emmarcat dins de les activitats previstes en el Pla Estratègic de la Fundació ha resolt establir una línia de finançament de projectes d’investigació destinada a impulsar projectes d’investigació multidisciplinària conduents a la generació del coneixement en l’àmbit de l’envelliment.

La dotació global d’aquesta convocatòria es fixa en 1.000.000 €, distribuint-se entre els projectes acceptats. Les sol·licituds es podran presentar fins al 18 d’octubre de 2023 a les 23.59 hores, publicant-se la resolució en la pàgina web de *ICAR el dia 20 d’octubre de 2023.

Convocatòria 2023 Programa Ajudes per a la Investigació de l’Envelliment Fundació *ICAR

Formulari Convocatòria Programa Ajudes ICAR 2023